• Aanmelding toernooi

Bas Oosting 06 44268362
    Jeugd en schoolvoetbal
    Jolanda van Dieren 06 47666493
  • De toernooiencommissie kwam op 21 februari bij elkaar om alle voetbaltoernooien op Sportpark de Thij van het lopende seizoen door te spreken.

Philip Lucassen en Bas Oosting pakken de organisatie van het lagere elftallentoernooi op nadat Martin Oude Nijhuis te kennen gaf graag het stokje te willen overdragen. Het is de bedoeling dat de teams op zaterdag 9 juni de wedstrijden spelen.

Vanuit de senioren is er de wens om een 35+ toernooi te organiseren. Dit gebeurt in combinatie met het vrouwenvoetbaltoernooi op vrijdagavond 8 juni.

Martijn Pool buigt zich over het traditionele veteranentoernooi op zaterdag 2 juni,

en Jolanda van Dieren houdt zich bezig met de jeugdtoernooien op 16 en 23 juni als hekkensluiter van het seizoen.

De eerste bal van de toernooien rolt echter al op woensdag 14 maart. Dan start het schoolvoetbaltoernooi. Elke woensdagmiddag weet de schoolgaande jeugd de weg naar vv Oldenzaal te vinden om de wedstrijden af te werken.

• Vanaf 14 maart (was 7 maart)                      elke woensdagmiddag schoolvoetbaltoernooi, start om 15:00 uur
    • Zaterdag 2 juni                                            veteranentoernooi
    • Vrijdagavond 8 juni                                      35+ herentoernooi en vrouwenvoetbaltoernooi
    • Zaterdag 9 juni                                            lagere elftallen toernooi
    • Zaterdag 16 juni                                          jeugdtoernooien
    • Zaterdag 23 juni                                          jeugdtoernooien

De toernooiencommissie bestaat uit Sandra Pool, Chantal Eerens en Dana Snijders (vrouwenvoetbaltoernooi), Martijn Pool (veteranentoernooi), Jolanda van Dieren (jeugdtoernooien en schoolvoetbaltoernooi), Maurice Teussink en Marco (35+ toernooi), Bas Oosting en Philip Lucassen (lagere elftallentoernooi).